Westwing jest jednym z tych miejsc sieci, w którym można codziennie znaleźć atrakcyjne cenowo oferty na wszystko to, czego potrzebuje się do aranżacji mieszkania. Członkostwo w klubie jest darmowe, a systematyczne korzystanie z firmowej aplikacji oraz przeglądanie ofert gwarantuje dostęp do wyjątkowo atrakcyjnych cen.
Jak działa Westwing i co tutaj znajdziemy?
W ramach swojej na bieżąco aktualizowanej oferty, firma proponuje nie tylko dostęp do tysięcy modnych produktów do domu, ale i kuszące ceną zniżki. Klubowicze codziennie przeglądają tu dziesiątki produktów topowych marek (w tym również serie limitowane), które potrafią być przecenione nawet o 70%. Mało tego, klub zapewnia, że codziennie z jego asortymentu zawsze będą przeceniane kolejne rzeczy, tak że poszukiwacze okazji z pewnością znajdą tu dla siebie coś interesującego.
Gigantyczne zniżki możliwe są dzięki rozwiązaniu, które ogranicza koszt logistyki i magazynowania produktów. Dostawcy wysyłają firmie wyłączenie meble i dodatki już zamówione przez klienta, co pozwala zminimalizować koszty i tym samym uzyskać na dane towary o wiele lepsze dla klientów ceny.
Założycielka: Delia Lachance, wcześniej redaktor magazynu ELLE i ELLE DECO
Asortyment to m.in.
- Wyselekcjonowane, stylowe produkty dekoracyjne
- Meble do każdego z domowych pomieszczeń, dostępne do wykorzystania do najprzeróżniejszych aranżacji, od projektów skandynawskich, nowoczesnych, folkowych, rustykalnych, industrialnych, aż po barokowe.
- Modne oświetlenie w całym zakresie możliwości (główne, stojące, podsufitowe, boczne i naścienne)
- Praktyczne i fantazyjne dodatki
Dodatkowo, w ramach edukacji wnętrzarskiej, klub prowadzi sekcję z praktycznymi poradami związanymi z aranżacją i dekoracją wnętrz, podsuwa uczestnikom strony liczne materiały video pokazujące, jak pewnie rzeczy można zrobić samodzielnie i wydaje magazyn online o wnętrzach. W tym ostatnim znajdziemy m.in. porady i triki wnętrzarskie, stylowe homestories z różnych wnętrz, trendy i pomocniki do aranżowania domu według popularnych zasad fen-shui.
Aktualnie marka działa aż w jedenastu krajach świata, a w każdym z nich pracuje dla niej zespól profesjonalnych stylistek, dbających o designerski dobór asortymentu z najprzeróżniejszych zakątków świata. Nie brakuje tu mebli i dodatków z Włoch, Brazylii, Francji czy Niemiec, ale i produktów wytwarzanych lokalnie, m.in. właśnie w Polsce. We wszystkich miejscach świata, w których pojawił się klub zakupowy tej sieci, aktywnymi jego klientami jest już łącznie ponad dwadzieścia osiem milionów osób.